Acte necesare la infiintarea unui SRL

Acte necesare la infiintarea unui SRL

Acestea sunt actele initiale pentru a demara urgent procedura de constituire a societatii comerciale:

  • Copie B.I./C.I./Pasaport – Asociat(i),
  • Copie B.I./C.I./Pasaport – Administrator(i),
  • Copie Contract Spatiu* – al locatiei in care se va afla sediul social (cu datele de identificare ale proprietarilor)

 

 

De asemenea, este necesar sa stabiliti trei variante pentru denumirea viitoarei dumnevoastre societati. Pe parcursul derularii procedurii, dosarul se va mai completa cu:

  • Actul Constitutiv (redactat de catre noi),
  • Contractul de Comodat – daca este cazul (redactat de catre noi),
  • Adeverinta Asociatie de Propietari – daca este cazul (redactata de catre noi),
  • Declaratiile de Asociat / Asociat Unic si Administrator,
  • Specimenul de Semnatura al Administratorului.

O data ce dosarul este complet, acesta va fi depus/trimis la Registrul Comertului.

* In situatia in care veti inchiria un imobil pentru sediul social, este suficient sa ne aduceti pentru inceput doar copii ale actelor de identitate ale asociatilor/ administratorilor si sa va ganditi la cele trei denumiri ale societatii. Contractul de inchiriere il veti putea incheia in baza rezervarii de denumire eliberate de ONRC, in posesia careia veti intra in maxim 24 de ore.

Daca veti inchiria de la o persoana juridica, vom avea nevoie si de o copie a titlului de proprietate sau de administrare a respectivului imobil. Daca nu aveti unde sa va inregistrati sediul social (adica sa va infiintati societatea comerciala) sau daca, desi aveti, vecinii se opun, puteti opta pentru solutia Reinvent Consulting de gazduire a sediului social.

Pentru alte detalii va rugam sa ne scrieti pe avocat@coltuc.ro

Vizitati si https://www.coltuc.ro

 

Puneti intrebari GRATUIT pe https://www.coltuc.ro/intrebari

Lasă un comentariu